Serangan raya yang pertama!! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Serangan raya yang pertama!!

Aug 25, 2012

Serangan raya yang pertama!!

Assalamualaikum w.b.r

Semalam pas isya' 
umah kami diserang oleh gergasi2 ex-students aku, 5 Ikhtisas 2011 
yang laparkan makanan kemaafan..
ehhehehehe

Aku hanya sempat gorengkan jemput2 sayo je
almaklumla hampir jam 7 mlm baru kami sampai umah dr kampung
makanya aku masak apa yg termampu je la
siap kena komen : "berminyakla jemput2 ni madam..."
tp ngkorang melantak gak kan..hampagas tol ngkorang kan...


tengah sibuk berebut jemput2 berminyak aku



with the boys....
ada yg nk balik uni dh harni
dats y diorang dtg gak mlm td



berlakon konon
ni masing2 lps minum air zamzam


Terima kasih kpd yg sudi jengah cikgu dia ni kan..
ni pon tgh menunggu batch lain datang..
harusla aku bersiap sedia kan
sbb smlm ada kueh yg x sempat diisi dlm bekas kueh
makanya aku bwk dgn bekas kueh yg besar tros...

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com