Tiger Woods Jr. in town! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Tiger Woods Jr. in town!

Oct 15, 2011

Tiger Woods Jr. in town!

Daripada si Darwisy ni asik dok main bola golf betul
baik la aku belikan set golf menan ni
murah je pon
RM3.90 wahahahha
orang lain sibuk dok belikan menan ank diorang yg mahai2...
aku?


Letak dl golf ball betul2




Then, pukul!


Jenuh aku ajar Darwisy pegang kayu plastik golf dia
ketegaq betoi mamat ni xmau dengaq kata aku
sampai aku wat teknik merajuk...
then, baru dia ikot apa yg aku ajar..
hehehhe

Dan seperti biasa 
yg menjadi mangsa utk menjadi partner Darwisy bermain....
ialah kandaku!
hehehhee
mainle kome smpai kuar peluh jantan!
wahahahahaha
aku jd pemerhati sambil melipat kain....



Berlatih sungguuh2 ye nak
nnt dh terer, blh beli umah cm Tiger Woods ni...
I like!!!




1 comment:

  1. ayoyooo umah harimau kayu...besaq....
    atok (www.anaknegori.blogspot.com)

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com