Perahu bocor? - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Perahu bocor?

Oct 27, 2011

Perahu bocor?

Lama x hapdet bukan sebab xda cite
tp sbb kerja2 yg mencemburui aku
asik ada je keje yg kena siapkan

Lepas tanda kertas budak2 Trial SPM
kena plak tanda kertas pekse akhir tahun
pastu sambung lg dgn kertas gerak gempur SPM lg

Kalo aku ajar 1,2 kelas je x pe
ni 5 kelas...
kalo stakat tanda kertas OMR (objektif) je xpe
ni ada paper Sains, ada paper 2 (struktur+esei)
kalo paper Fizik lg haru....ada 3 paper

Bukan nk mengeluh
dh memang keje cikgu...gitu la tiap2 tahun kn
cuma nk berkongsi cite...
hehehehhe

Kalo x kongsi
nnt ada yg kata keje cikgu ni senang?
keje setengah hari la
boleh wat tuisyen yg berbayar la
senang naik pangkat la
adoai...mcm2 yg kuar nnt 
mcm kt fb itu hari...
hakikatnya
x seindah yg dikata...

Tp x pe
pelan2 kayuh perahu aku yg hampir bocor
sibbaik dibaiki oleh kandaku yg kesian tgn aku terkial2 mengayuh
hehehhehehe
stakat tandakan paper objektif ...boleh la..yg lain x dapek nk nolong
nyway, TQ kanda!!!

Buat penghibur lara sbb perahu hampir bocor
ada plak mat hip hop dok bergaya dpn aku...



Soka betoi dia
serkop aku gak yg dia rembat wat snow cap




tinggi betoi snow cap dia.....:)

2 comments:

  1. tapi bila kita dapat tengok student kita berjaya, mesti seronok kan TB...rasa terbalas penat tu

    ReplyDelete
  2. ya betol tu atok!paling suka bl students berjaya.rasa mcm terbals suma penat lelah slama ni..:)

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com