Family Outdoor Photoshoot : Tasik Puteh, Kluang - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Family Outdoor Photoshoot : Tasik Puteh, Kluang

Oct 3, 2011

Family Outdoor Photoshoot : Tasik Puteh, Kluang

Semalam pagi kami sekeluarga bersama2 kak Lin
menjalankan 1 projek rintis bersama2
projek ni br permulaan sblm nk promote kt kengkawan lain

Aku yg gatal2 nk try family outdoor photoshoot
nk amek pakej kt KL..
ntah bila aku nk balik kn
so aku try mntk kak Lin yg jd photographer

Sedari pagi lg kitorang dh mula mengemas brg utk photoshoot
mcm2 props yg kitorg bwk semalam
dari bakol buah, buku2 cite, air yogurt, gitar, layang2, bola, kain simut

Malam semalam dh la hujan selebat2nya
risau aku kalo hujan sepanjang hari semalam
tp Alhamdulillah, Allah mudahkan urusan kami

Venue photoshoot ni kt Tasik Puteh, Kluang
saje je aku pilih tempat tu sbb ada playground, tasik
konon2 mcm cun la kan gmbar kitorg tu nnt..
muahahaahhaa
i like!!!!

Yg kelakarnya
ada beberapa org tegur kitorg 
sbb diorang ingat kitorang nk g piknik
pastu masa kitorang tgh berlakon2
ada plak auntie ala2 kurang sihat skit otaknya
tgk je aksi2 kitorg
siap tgk apa yg kak Lin shoot lg..
adoai....

Gmbar belum dpt dari photographer lagi
so layan je gmbr yg sempat aku snap dr hp cabuk aku :)



Ni masa kt playground





Darwisy jumpa burung mati!!!






Makan KFC lepas shoot
penat sey..






Darwisy tidor keletihan
mmg penat betol dia
berlari sana sini
main mcm kt playground
lari kejar layang2
main air kt tasik...



Bangun2 tido je
Darwisy teros tanye
"Mak Yin mana, Bonda?"
hihihihhiii


2 comments:

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com