SAPs!!! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: SAPs!!!

Aug 4, 2011

SAPs!!!


Skang ni suma cikgu2 seMELAYA
tgh sibuk nk isi data dlm SAPS
(Sistem Analisis Peperiksaan Sekolah)
online you!!!

Kecoh 1 Malaya tau
sebelum 15 Ogos dh nk kena settle
suma markah budak yg kita ajar
suma TOV, ETR bagai

Alhamdulillah subuh pg td aku dh berjaya key in nama budak2 kelas aku
sibbaik ada 19 orang jer
kalo dpt sampai 39 orang......JEEEEEEEENUUUUUUHHHHH nk wat
lg2 kalo traffic jem
suma nk serbu web tu dlm masa yg sama
mmg la jem kn
lg2 kalo online time sekolah
pastu wireless sekolah plak hazajaiban
lg la bertambah2 tensen cikgu cikgi nk key in markah...

Ada yg dh key in nama budak pastu tunggu berejam2
hanya utk submit 1 nama!
gila punya glamer web ni kan
hehehehe
ada plak yg nk key in markah
tp sistem kata dia subjek tu x didaftarkan
kuang3x....
padahal dh berpeluh2 si Zaza tu daftar subjek dia sendiri
sian....
tu la, ada broadband dh tahap berukben
aku offer duk menennggek kt depan umah aku,
guna wireless aku...x nak kunun

Mlm ni cita2 unggul aku
nk isi markah suma budak2 yg aku ajar
ada la dlm 150 orang
moga2 suma cikgu2 tingkatan yg aku ajar tu
dh selamat daftar nama bdk2 kelas masing2
kalo x...
lama la lg br blg key in markah

Moga dipermudahkan urusan dlm bulan pose ni
aku slalu pesan kt budak2
"Jgn jadikan pose tu sbg alasan utk malas belajar sbb penat, haus, lapar, ngantuk
kalo berjuang masa pose..lagi besar pahalanya
lg2 setan dh kena pasung kn...
lg senang nk berjuang"...


2 comments:

  1. sistem utk daftar markah pelajar..
    skang suma markah pekse bdk2 dh kena online...
    so KPM blh go through je mn2 bdk utk diorg tgk markah...bagus kan. tp menambah keje kitorang...letih!bobot nk tolong x agaknya?hehehhe

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com