Darwisy's Potty Training - Part 2 - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Darwisy's Potty Training - Part 2

Aug 14, 2011

Darwisy's Potty Training - Part 2

Sehari slps potty training part 1 kt umah PIL aku
kami sambung part 2 plak (cite basi)
aku malas nk cite kronologi yg pjg.....
terus jump to the conclusion, blh?
huhuhuhu

15 minit lps CD pertama dipakaikan
Darwisy dh kencing
nk tau kt mn?
kt atas tilam Cik Yaya
kehkehekeh
ampun Cik Yaya...

10 minit kemudian
atok bwk g toilet utk shi2
sibbaik dia shi2

Tapi......
lps bbrp minit dipakaikan CD kedua
dia terkucil lg


CD terakhir...


Pastu dh x pakaikan CD lg sbb CD yg terakhir tertinggal di umah
pakaikan dia suar shj
risau gak aku dibuatnya

Kerisauan aku terbukti bbrp minit berikutnya
sbb dia dh terkucil kt dpn tv atoknya
kuantiti yg agak byk
geli plak aku nk amek gambar
hehhehheh

Sibbaik kt umah PIL aku xda karpet
mudah dan senang aku cuci lantainya
kalo ada karpet....
berpeluh gak nk bwk jemur bagai

Darwisy..Darwisy.....
masih byk lg yg perlu diajar dan dipelajarinya
Insyaallah boleh!


No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com