Tutup kilang! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Tutup kilang!

Jul 11, 2011

Tutup kilang!

Dh sebulan aku menutup kilang aku
yg mana aku telah mulakan operasinya sedari April 2009
dan dgn rasminya hujung mggu haritu
dgn bantuan kandaku
kami menyimpan semua peralatan yg telah aku gunakan sepanjang kilang aku dibuka

Berangan je lebih aku ni kan
kilang apa la yg aku mampu buka
kalo bukan kilang susu?
hehehehhhe


Proses mencuci botol susu, botol pam, pam-pam
telah dibuat sebulan yg lalu....:)


Botol-botol yg telah dikeringkan
dipasang semula utk tujuan penyimpanan :)



Pam-pam dan botol-botol pam
juga dikeringkan dan dipasang semula



compartment2 yg kecik2
dikeringkan dan disimpan dlm bekas kueh raya tahun lepas


Last sekali
simpan suma dalam bekas beroda cmni ya...
beli semata2 utk simpan perkakas2 kilang aku ya..:)


Secara rasminya aku dh berjaya fully breastfeed Darwisy selama 2 thn
Alhamdulillah...aku syukur sgt2..

Dan aku masih lg breastfeed si bujang tu smpai hari ni
cuma aku dh tutup kilang pengepaman susu ketika waktu bekerja
so no more ebm utk Darwisy di rumah Tok Mah lg

Insyaallah kalo ada rezeki dariNya
kilang akan beroperasi lagi tahun depan..
AMIN......


3 comments:

  1. yehhhh...tahun depan darwisy dapat adikkk....projek tenusu lagi.....

    ReplyDelete
  2. wah...manyak nye botot susu....

    ReplyDelete
  3. mylin : insyaallah..sedang diusahakan..:)
    atok : mmg banyak..nk buang, sayang. so simpan wat kenangan :p

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com