Terbakar??? - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Terbakar???

Jul 15, 2011

Terbakar???

Kringgggg...kringggg...kriiiiiinggggg....
cukup 3x bunyi loceng kt sekolah
cepat2 lari sepantas anak2 kecil kilat
menuju tempat lapang ye kwn2...

Hari ni ada latihan kebakaran kt sekolah aku
tgh aku bermalas2an sedap2 ngaja fizik form 5
tiba2 dia berbunyi daa.....

Bagos gak sbb aku tgh lapar gila
dgn lemah gemalainya
aku kemas laptop&buku2
(padahal kalo kebakaran sebenar, dh lintang pukang aku lari tinggalkan suma!!!)
muahahhahahaha
terus menuju staff office
amek kopok leko bbrp ketol
bungkus2 dgn tisu
pastu wat2 bergegas ke padang
ahaks..i like...sbb ada mknn


Tu dia penyelaras latihan kebakaran
Cik Fazlinda tgh bg penerangan
*gaya mcm penyanyi lagu dondang sayang
sambil diperhatikan oleh mentornya di belakang tu
hihihi


Panas yg teramat sgt..
bertan2 peluh dara aku jatuh menitis
lps bdk2 berkumpul
aku amek kehadiran pelajar kelas aku
pastu disemak pula oleh penyelaras latihan kebakaran
rupa2nya.....
ada budak yg tercicir kt bangunan sekolah!!!!
ALAMAK!



Korang tgk bdk2 ni
langsung xda rasa berdebar ke cemas ke
siap blh sembang2 hal rumahtangga lg



Ada gaya cemas x cikgu2 nih?



ni la mangsa buli kebakaran terancang
abes kena balot bagai bdn dia
siap kena pikul dgn mamat2 bomba tu tau




Budak yg jd mangsa tu
siap kena pikul dgn hero2 bomba yg gigih gagah perkasa..
tahniah kpd suma yg terlibat, melibatkan diri @ menyibokkan diri
chao chin chaos...

*aku nk g kelas aerobik tambahan ni


>

3 comments:

  1. selalunya ginilah memain semuanya bila latihan kebakaran

    ReplyDelete
  2. aiyoo...bersungguh2 si model kebakaran "berlakon"...

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com