Sunah Rasulullah... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Sunah Rasulullah...

Apr 22, 2011

Sunah Rasulullah...

Seingat yg ustazah aku ajar dl ms kt sek Men. Agama Kuala Lumpur
ada 3 sukan yg digalakkan dlm Islam utk kita ceburi
1. berenang
2. memanah
3. berkuda

Aku dan kandaku dh berjinak2 train Darwisy utk ketiga2 sokan nih..

Yg pertama berenang, mmg dh slalu bwk Darwisy g swimming
kt pool murahan je..
yg mana dipenuhi dgn kanak2 yg x pakai swimming suit pon time swim
ahaks

Yg kedua, memanah belum lg
sbb Darwisy x larat nk pegang alatannya
bonda dan ayahnda Darwisy je yg ada try memanah kt sport centre
(aku x terer la...)

Haaaa....yg ketiga
ni sukan kegemaran Darwisy bl balik kg atok Ani & nenek Som
sejak Cik Yaya belikan seekor kuda MERAH berkurun lamanya dl
mmg itu hobi dia
menunggang kuda
aku pon xda kuda peliharaan lg tau
ni anak aku dh caraz cantas aku laki bini
haahhahaha

Baru2 ni Darwisy makin akedebans
dia naik kuda smbil bwk beg laptop aku yg berat
bersama2 jam ayahndanya di tgn
gasak awak la Darwisy..asal selamat, x jatuh2...

tiang kayu thank you pd Cik Yaya...
lenkali blikan kak Asheeq & abg Asrul plak k...:)




Ya ribba
ya ribba...
andre2...
yiiiiiiihaaa...
kudaku lari gagah berani....



Amacam?
ada gaya seorang pro menunggang kuda x?
ekekekekkeke

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com