Sakit gigi!!!! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Sakit gigi!!!!

Apr 27, 2011

Sakit gigi!!!!

Gigi oh gigi.....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Isnin lepas aku mengalami SAKIT GIGI yg amat sgt
dh lama x sakit gigi tau
seingat aku last aku sakit gigi masa zmn sekolah2 dl


Mlm tu aku, kandaku n Darwisy mencari klinik2 swasta yg masih bernyawa kt bndar Kluang
4 klinik kitorg terjah
klinik yg keEMPAT tu br aku dpt jmpa doc dlm waktu yg singkat
SEKSA!!!!!


Dentist yg aku jmpa mlm tu ialah dentist India
tgn manyak bulu wooo...
hahahaah


Dentist tu kata :
"Biasanya gigi sakit kerana terdapat bahagian gigi yang terdedah kepada udara, makanan, minuman dan juga bakteria. Ini termasuk lubang pada gigi yang disebabkan oleh karies, tampalan atau gigi yang retak, tampalan atau gigi yang pecah, bahagian leher gigi yang terdedah kerana gusi yang telah menurun, bahagian leher gigi yang terhakis akibat berusan gigi yang terlalu kuat dengan menggunakan berus keras dan juga bahagian akar gigi yang tidak dilitupi tulang akibat penyakit tulang dan gusi."

Aku tatau gigi aku masuk kategori yg mn
yg pasti mlm itu
aku x menjadi mangsa si bulu dentist

Cobaan betol la...
nk ngajar pon payah tau
nk makan lg la susah
nk mengomel mmg sukar


Kalo gigi bersinar2
students aku msti sakit mata kn..
:)



Tapi kalo dh itam legam camni
lagi geli geleman small intestine korang kan
kihkihkih

Makan makanan LEMBIK2 je la aku bbrp hari ni..

3 comments:

  1. Atok dah lama sakit gigi....pasal gigi geraham bongsu tu nak tumbuh tapi tak keluar2...

    :(

    ReplyDelete
  2. Adoyai atok..sm2 la kita sakit gigi..geraham bongsu TB blm tumbuh2 lg la..

    ReplyDelete
  3. erm..sakinyer....
    mcm nk spruh mati gak...

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com