Asri Syahmi suami orang : part 2 - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Asri Syahmi suami orang : part 2

Apr 5, 2011

Asri Syahmi suami orang : part 2


26 Mac 2011
kitorg beramai2 memeriahkan majlis kenduri kahwin BIL aku
yg mana telah selamat nikah pada mlm sebelumnya
seperti yg termaktub dlm Asri Syahmi suami orang : part 1

Tengahari remang kitorg gerak dr umah mak kesayangan aku
yg tersergam indah kt Paya Jaras, Sg. Buloh
menuju ke Kuang
adala dlm rombongan 10 buah helikopter keta


Baca doa sejurus sampai


Pelamin diorang..
pergh...garden stail you....
cantik cantik cantik
insyaallah x roboh sbb pelamin atas tanah
hehehehe


Pengantin bersama PIL aku


Aku plak time orang sibuk suh tepung tawar
aku sibuk nk....
MAKAN!!!
muahahahhhaa
mmg dasar kuat makan kan


Makan time!!!
i like..


Last2 anak bujang kesayangan aku dan kandaku
yg mencemar duli menepung tawar
ekekekekkekekke
aku plak jd camera women yg cun bergaya je

Renjis jgn x renjis
tabur jgn x tabur!!!


Rupa2nya anak aku pon lapar daaa...
comot sungguh dia time makan
aku nk bg pakai bip
x nk la pulok
nk control ensem la tu
yg sengsara cuci baju nnt...
aku jugak kan...
uwaaaa....

Sungguh chuomot kan!

Our new big family!

Hantaran dari pihak lelaki
hasil kerastangan aku dan SIL


Hantaran dari pihak perempuan
hasil kerastangan aku jugak siapa ntah
aku lupa interview daaa...

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com