Asri Syahmi suami orang : part 1 - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Asri Syahmi suami orang : part 1

Apr 4, 2011

Asri Syahmi suami orang : part 1


25 Mac 2011 yg lepas
aku dan keluarga mertua beserta mak aku
telah bersma2 menyempurnakan majlis akd nikah BIL aku
mls nk cite pjg2 sbb dh basi sgt cite ni

Aku kn busy, sbb tu cite jd basi
ekkekekek

Sibbaik dekat je umah pengantin dgn umah mak aku
umah dia dekat2 dgn Tasik Biru, Kuang
Makcik Rehan, aku pasti ko tau kan tasik ni
nyah2 ko penah rendam2 kt dlm dia x?
ahaks..

Skali lafaz je
sah2 diorg jd pasangan suami isteri
dh x pyh risau2 berdua2an kt mana2 dh pas ni


Tahniah Asri Syahmi dan Zuhaslinda


Dekat 1 jam kitorg tggu Pak Imam bg tazkirah b4 majlis akad nikah
aiyoyo pokcik..aku dh lapar!!!


Paling best mlm tu ialah makanan dia
hahahahha
makan je yg aku suka kn
patotla makin slim tembun
aku suka sambal tempoyak dia
(nak je aku mintak nk tapau sambal tu tau. dasar x malu pnye perempuan kan..hahhaa)
aiyo..dap dap dap
smpai 2 pinggan aku mkn nasi tgh mlm tu
lg2 bl Darwisy tdo sepanjang majlis
lg senang aku melantak makan dgn tenang..

Gmbar sebelum gerak dr umah mak aku
sampai la saat2 Darwisy lena x bangun2 mlm tu...



No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com