Kad Ujian - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Kad Ujian

Apr 8, 2011

Kad Ujian


Sejam yg lepas
aku dh berjaya memaksa diri aku
menyiapkan penulisan laporan kad ujian pelajar 4 Sains 1
adoyai..

Kelangkabut tau
gara2 menunggu seorang rakan yg x siap menanda
makanya result kelas aku terpaksa terlambat dpt
jadinya terpaksa la jd antara org2 terakhir menghantar kad laporan pd BOSS besar
hehehhehe


19 kad sahaja yg perlu diisi!


Tp kan
aku agak bertuah gak thn ni
sbb bdk2 klas aku x ramai
sbb ramai2 dh berpindah g boarding schools
terima kasih tahniah kpd yg berpindahtu
kurang letih tgn aku
ahaks
(rindu plak pd bdk2 5 Ikhtisas aku thn lepas...)
:)


Peneman menulis pagi ini..

5 comments:

  1. sya pon rindu zmn sya tolong ckgu kan kan...sya pljar paling rajin kn ckgu...hak3...rajin menyakat...hak3...

    ReplyDelete
  2. wada : aah..ko mmg rajin kn kn kn...:) sibbaik skang ada pelapis2 students yg rajin2 cm ko...tp ada gk yg pemalas tegar..hihiii

    ReplyDelete
  3. rindu cikgu lar,,,hehehe

    ReplyDelete
  4. Wah Teacher, sibuk mengisi student record card ye..hihi...selamat mengisi Teacher....

    p/s : "Terima kasih" pada yang pindah....keh keh

    =P

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com