Supplement & Bento - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Supplement & Bento

Dec 28, 2016

Supplement & Bento

Dulu setiap kali lepas cuti, Darwisy kerap demam & selsema. Macam acara wajib naik cuti sekolah yang Darwisy akan cuti sehari lepas cuti habis. Dah baik demam, selsema, bercampur balik, dengan kawan2 lain, maka selsema batuk berkunjung balik. Macam acara pas baton pulak sebab tak sembuh2 😅
.

Throwback Terengganu 2016.
Paragliding at Pantai Kluang



.
Tapi selepas kami sekeluarga KONSISTEN makan Shaklee, Alhamdulillah kami dah jarang diserang penyakit. Bila kami rasa badan mula rasa tak sedap, tak sihat, cepat2 kami cuba elakkannya dengan berusaha meningkatkan imun badan kami dengan makan supplement. Kadang2 tu saya bagi Darwisy bawa chewable vitamin C untuk dimakan bersama kawan sekolahnya. Saya cuba elakkan dia daripada jatuh sakit. Sebab Darwisy sangat suka pergi sekolah. Dapat jumpa kawan2 kan. Kalo kat rumah, dia sorang2 je. Kesian..
.
Selain daripada konsisten dengan vitamin, saya juga menyediaksn bento u tuk keluarga saya bawa ke sekolah. Saya nak pastikan Darwisy & kanda saya, makan makanan yang bersih & sihat. Secara tak langsung, saya dapat kawal Darwisy daripada makan makanan yang tidak berkhasiat 😉
.
Anda pula bagaimana?
Apa yang anda lakukan bagi memastikan keluarga anda kekal sihat?
.
#tsunamishaklee #landmarkstudy
#shakleeeffect #liveamazing #pts19
#pengedarshakleekluang

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com