Ada apa dengan minyak ikan Shaklee? - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Ada apa dengan minyak ikan Shaklee?

Dec 3, 2016

Ada apa dengan minyak ikan Shaklee?

Ada apa dengan minyak ikan ni? 
Dulu masa zaman kecil saya, saya pun tertanya2 ada apa dengan minyak ikan. 
Sebab arwah ayah saya akan pastikan kami adik beradik makan minyak ikan SE dalam bentuk cecair. 
Saya pasti ada rakan2 seangkatan dengan zaman saya yang senasib dengan saya kan😊
.


Bila dah besar, baru saya tahu yang dalam minyak ikan ni ada #omega3#DHA#EPA yang membantu kepada pertumbuhan badan yang sihat, memperkuat sistem imun badan & kesihatan otak. 
Maka individu yang cukup kandungan omega 3, DHA & EPA dalam badan dapat memperbaiki tahap kesihatan badan dan melindungi badan daripada sakit sendi, strok, batuk berkahak & selsema berterusan.
.
Kami dulu bukannya orang senang. 

Tapi arwah ayah saya berusaha untuk memberikan yang terbaik buat kami adik beradik. * sedih pulak teringat kat arwah ayah.😭
Sebab tu bila saya dah berkeluarga, saya pun berusaha untuk berikan yang terbaik buat keluarga saya, InsyaAllah. 
Alhamdulillah saya dah jumpa dengan produk yang dapat membantu saya & keluarga dalam meningkatkan tahap kesihatan kami.
.
Jom jadi macam saya & keluarga
1 OMEGA GUARD untuk 1 KELUARGA

.
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

1 comment:

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com