My bff, my mentor - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: My bff, my mentor

Dec 2, 2016

My bff, my mentor

Assalamualaikum w.b.r
.
Macam mana saya boleh kenal Shaklee?
Dengan siapa saya beli Shaklee?
Siapa yang selalu saya mintak pandangan & nasihat hal2 berkaitan nutrisi & bisnes Shaklee?
.
Adik manis yang posing cun kat sebelah saya ni lah yang kenalkan saya dengan Shaklee. 
Kami berkenalan bila kami sama2 berjuang dalam penyusuan susu ibu untuk anak kami. 
Sejak berkenalan, memang kami ngam terus. Lagi2 bila banyak program MBfPC kami hadiri bersama. *erphgdgjzmm banyak ke? Hihihi
.





Gambar throwback sangat
Back to 2014 kot
.
Memang kami jarang berjumpa. *padahal baru je beberapa minggu lepas jumpa mak tang, Salwa 😉
Tapi kami selalu berhubung melalui whatsapp. 
Dari bercerita tentang penyusuan, berkongsi pengalaman ketika home visit ibu2 yang bermasalah tentang penyusuan. 
Hinggalah berkongsi ilmu tentang Shaklee sebab dia lah upline, mami Shaklee saya.💗
.
Berminat jadi downline Shaklee saya?
Jangan malu2 nak bertanya.
Hubungi Asheeqmazmi 0122662438
Pengedar Shaklee Anda

.

#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#pengedarshakleekluang #pengedarshakleeT6



.

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com