Sistem Imun vs Nutriferon - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Sistem Imun vs Nutriferon

Dec 2, 2016

Sistem Imun vs Nutriferon

Assalamualaikum w.b.r
.
Anda tahu tak apa itu sistem imun badan? Sistem imun adalah sistem pertahanan badan manusia sebagai perlindungan terhadap jangkitan daripada serangan mikroorganisma asing merbahaya termasuk virus, bakteri, protozoa dan parasit.
.
Saya memberikan #nutriferonshaklee kepada hero2 korea saya sebagai imune booster bagi meningkatkan interferon untuk melawan serangan mikroorganisma merbahaya ini. Alhamdulillah keluarga saya dah lama tinggalkan parasetamol. Ubah kebiasaan anda dengan meningkatkan sistem imun anda dengan #nutriferon. Nutriferon bebas dadah, semulajadi, selamat & berkesan.
.
#nutriferon adalah satu interferon semulajadi. Diekstrak dari 4 tumbuhan iaitu biji labu, bunga safflower, honeysuckle Jepun dan biji plantago mempunyai daya pendorong kepada pengeluaran interferon tubuh.
.
Individu yang menghadapi masalah antibodi lemah, mudah sakit dan lambat sembuh daripada penyakit sangat digalakkan untuk mengambil nutriferon. Sesuai digunakan dari kecil hingga dewasa.


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com