Mari beli cheese!! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Mari beli cheese!!

Mar 8, 2012

Mari beli cheese!!

Assalamualaikum w.b.r

Sebenarnya dah lama aku menjual menda alah ni offline
dl kalo aku g KFC, slalu pesan cheesy wedges sbb nk makan cheese ni
aku gak suka la makan whipped potato tp amatla malas nk buat sendiri
tp bl dh dpt yg murah & senang dibancuh
aku terus jd dealer

Meh la beli reramai
Cheese Powder : RM12.00 per 200g
Whipped Potato Powder : RM10 per 200g
Whipped Potato Gravy : RM7 per 100g

*harga tidak termasuk kos penghantaran
*COD hanya di Bandar T6, Kluang sahaja :)

Eh lupa nk cite
cheese ni pon korang blh bancuh dan wat macaroni & cheese
aku penah gak try wat macaroni bakar guna cheese ni
senang sey..
murah pon murah berbading beli cheese kt kedai nuuuunn...
hehehhe


Tu yang aku letak kt tepi pinggan tu
mashed potato gravy yg diolah sedikit dgn black paper



Mac&cheese aku yg belum dihias
rasanya memang piau sedap..hehehe



Whipped potato


Whipped potato gravy




wat cicah dgn french fries pon sodap!

2 comments:

  1. salam, i've been looking for this powder in Kluang..so,ada lagi ke? how to contact u? if possible i want it urgently,for a birthday party.

    ReplyDelete
  2. Macam mana nak contact. Nak beli cheese. Please email me : shida.ida81@gmail.com

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com