Impian jadi kenyataan!!! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Impian jadi kenyataan!!!

Jan 3, 2012

Impian jadi kenyataan!!!

Rentetan daripada impian aku yg musnah kt SINI 
dan setelah degelakkan oleh bbrp orang reader
aku bertekad utk menggapai balik impian aku tu
cuba jadikannya satu realiti dan bukan fantasia bulan madu..
hehehe

Makanya lewat petang semalam 
aku pon mulakan balik proses mengejar impian aku
mula2 ingat nk try guna oven yg baru aku beli Jumaat lepas
tapi oven x boleh guna
asal on je, blackout 1 umah
dh try byk plug tp still blackout
nampak gayanya kena hantar g kedai balik harini

Dengan kejadian oven rosak
aku dh mula membayangkan kemusnahan impian aku
tp aku nk try jugak2 dgn resipi yg sama
so setelah aku setelkan suma perapan, celur suma sayur2
wat mashed potato segera......
aku tinggalkan part memanggang atas kuali kpd kandaku
aku dh tobat disebabkan kejadian tempoh hari..
hahahhahaha tobat la sangat kan

Dan hasilnya......
taraa.............
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Amacam?
lebih menarik dr yg tempoh hari kan?
i like!



Darwisy pon bahagia menjamah french fries...

Salam masterchef @ home
kihkihkihkih..

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com