Kasi tukar itu sarung... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Kasi tukar itu sarung...

Jan 3, 2012

Kasi tukar itu sarung...

Dalam coti sekolah yg x macam coti bagi aku ni
aku berjaya dirasuk oleh roh menjarum Makcik Rehan
(agaknya la kan..hehehhe)

Antaranya aku berjaya menjahit sarung tilam dan bantal Darwisy
yg dh lama aku tinggalkan di rumah Tok Mah
yang dh naik kulat, taik lalat dok peram kt umah baby sitter Darwsiy
sbbnya Darwisy ni kuat peluh 
kalo tido je, mesti basah tilam dan bantal
belom lagi bab susu tumpah bagai lagi kan....



Dari berkulat 



Menjadi kilat!
siap pasang zip 26" tau




Pada ptg yg sama
aku wat projek menukar sarung bantal kekabu kandaku 
yang dh lama reput!
baru ada masa nk jait yg baru..
dengan bantuan hero idaman Malaya, Darwisy
heheheheheheheh



Upacara mengisi kekabu ke sarung yang baru
abes bersepah umah dgn kekabu yang berterbangan




Ni plak sisa2 biji kekabu yg x koser aku nk isi





Sekian sahaja laporan dari Butik Teacher Bonda
:)

3 comments:

  1. patutlah roh aku lama menghilanggg... ko curik ekk.... ekekekek *comey corak sarum bantal ko dik*

    ReplyDelete
  2. aku pinjam jap la kak..alang2 kena rasuk, jaitla macam2..hheehheh

    ReplyDelete
  3. Asalamualaikum pn beli kat mana dia punya sarung

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com