Mari memBERUANG... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Mari memBERUANG...

Jan 2, 2012

Mari memBERUANG...

MemBERUANG???
apakah itu?
hehehhehehe

Harini aku dan Darwisy telah berjaya
menjahit leher beruang *teddy bear* 
yg dh terkulai layu ntah berapa lama pon aku x pasti



Then bersama2 memandikan sang beruang dgn penuh kasih sayang
hahahhahaha

*aku siap ajar Darwisy wash 'bird' bear*
kahkahkah..
berkali2 dia nk berus kt 'bird' tu sbb dia kata "dirty kan Bonda"





Gosok jgn x gosok!!!




Bersiram la dikau wahai beruang
*abaikan mural indah di dinding batu pagar itu ya*



Papa bear yg besar sgt ni
sbnrnya hadiah drpd best friend aku, Zahrawaani
yg aku kenal masa kt Kolej Matrikulasi Melaka (KMM) tahun 1999

Besar gila bear ni sampaikan masa dia bawak as a besday gift utk aku
kena simpan menatang ni kt dlm bonet keta
pastu nk membawanya
punyala berat
lebih kurang 2 kg tau berat papa bear ni

Kalo Darwisy yg peluk
mmg x nampak la cinonet tu disebalik papa bear ni

Alhamdulillah cuaca harini mmg baik
x ujan pon td sesiang
tetapi...papa bear masih belum kering
akan disambung berjemur esok hari ya!

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com