Selesai sudah... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Selesai sudah...

Jun 29, 2011

Selesai sudah...

Sejak isnin dan selasa
aku berhempas pulasan menggubal set soalan pekse akhir tahun
Sains form 4, Paper 2 utk Daerah Kluang


Ni baru skit gmbar kertas2 bersepah
byk lagi yg aku mls nk snap
sbb kamera dh rosak
senasib dgn Makcik Rehan

Dh lama gak aku x dipanggil utk menggubal
nama x glamer kot
x pon diorang ingat aku gubal paper Fizik
hehehhe
padahal aku bersoka ria x kena panggil
sbb jenuh la nk buat....

Kali ni aku dpt wat berdua2an dgn kak Aslina
cikgu yg memang bertanggungjawab menggubal soklan peringkat
*
*
*
*
*
*
*
KEBANGSAAN

berbanding aku hanya peringkat picisan...:)
byk ilmu yg aku blajar dr kak As ni
bertambahlah ilmu aku dlm kes2 gubal-menggubal soklan ni
boleh aku turunkan kpd cikgu2 kt sekolah aku
tu pon kalo diorang nk belajar kn...hehehhehe

Hari ni dh kna gerak g sekolah
ngajar la aku cm biasa...
tu lagi RAJIN malas
ahaks..

4 comments:

  1. wah...napa lak TB tak gubal soklan exam atok dolu2...hihi

    ReplyDelete
  2. hmm rindunya nak jawap fizik smk...=)

    ReplyDelete
  3. atok : soklan TB wat x senang tau...x caye, tanye ARAJ.:)
    araj : ye ke?nape dl byk x jwp..kn skang dh rindu nk jwp plak..:)

    ReplyDelete
  4. hihihih..dlu tak mcm skrang..dlu malas bnyak.. skng malas siket...saye jawab la cikgu..cume salah je..=)

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com