Secret Recipe HALAL - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Secret Recipe HALAL

Jun 12, 2011

Secret Recipe HALAL


Dh lama gak cite pasal Secret Recipe ni aku dengar dan baca
aku memang SUUUUUKKAAAAA sgt lepak kt SR ni dgn hero2 aku
dan yg meyakinkan aku bl ada logo HALAL JAKIM dilekat kt SR
lg nk tambah kepastian
aku dh cek kt web JAKIM
Alhamdulillah keyakinan aku utk lepak kt situ bertambah2

Taaapiiiiiii bl kuar cite pasal PURATOS
kwn2 aku suma takot nk mkn2 kt situ lg
tp aku still x was2
sbb......
SR still lg ada dlm direktori Halal Jakim
even cite pasal PURATOS ni pon dlm web yg sama
masakan Jakim x sensitif kn
kalo betol SR guna PURATOS
makanya mestila SR dh dikeluarkan dr direktori Jakim tu kn

Bila aku cek discussion SR dlm Facebook diorang
aku dpt jawapan kepada kesangsian, kesulitan, kesilap fahaman yg berlaku
so kpd kawan2, sedara mara, adek beradek, tuan2, puan2
SR still memegang status HALAL dari JAKIM


Kalo ada rasa was2 ttg HALAL
x kira la...was2 pada
syarikat2, premis2 makanan, produk2, menu, rumah sembelihan
rajin2kan la utk semak status HALAL kt Direktori Halal Jakim ye..

So..ada yg nk belanja aku makan kt SR x?
dialu2kn eh :)
Nyum nyum nyum..
jemput makan...

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com