Basikal - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Basikal

Jun 23, 2011

Basikal

5 in 1 day just aroud the corner
aku cuak gak sbb blm ada 1 hamper pon yg diterima
last2 kitorang cikgu2 rumah COSMOS telah bersatu hati nk sumbang sedikit duit
aku gunakan duit tu utk beli beskal le run cap apa ntah
tp yg penting ada gear
mahal ok..
harga sebenar RM300
aku dpt nego dgn harga RM190
amacam?


Banyak kn beskal ni
korang pilih je eh..
hehhehe


Boss aku ni mmg agresif dan positive thinker
dia dgn yakinnya kitorg dpt jayanakan 5 aktiviti dlm 1 hari ni
tp kitorg la yg termengah2 mengejar impiannya yg tinggi tu
tp..elok jugak kn
senang..setel 5 benda dlm 1 hari

5 in 1 day :
1. Hari Terbuka
2. Hari Koperasi
3. Aku Janji KRK
4. Hari Kokurikulum
5. Hari Sukan

Go! Go! We are The Best...
Insyaallah boleh!!!!

1 comment:

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com