Dengan ini diishtiharkan... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Dengan ini diishtiharkan...

Jun 12, 2011

Dengan ini diishtiharkan...

Sempena cuti sekolah yg berakhir hari ni
aku nk ishtiharkan yg aku dh siap tanda
SEMUA kertas pekse budak2 aku yg bergunung2 tu tau
so dh x de hutang2 markah dgn cikgu2 tingkatan dh sok


Yang ni setengah dr yg aku dh tanda
x ke bergunung ganang namanya tu?


Sempena cuti ni gak
roh menjait Makcik Rehan telah meresapi tubuh aku juga
tp hanya berjaya menjait
sehelai baju
memotong sehelai kain dan dua pasang baju
yg mn semuanya telah kuhantar ke kedai
utk dijait tepi
almaklumlah...mesin jait tepi aku ada kt umah mak aku...
ahaks

Disamping itu juga
dr semalam aku dh termimpi2 nk buat kek kukus
so ptg tadi dgn jayanya aku telah berhasil membantatkan kek labu kukus aku
kredit to Makcik Rehan juga
kerana aku dh tersampuk dgn roh mem'baking' dia
yg mana roh yg masuk tu roh baking cake bantat
(kak..np ko x hantar roh yg pandai bake cake? :))


Ni rupa dr pandangan atas
lawaaaaa sgt kn...
(edisi perasan)

Yang ni plak isi kandungannya
ada kurma kt dlm tu...
sedap....bak kata kandaku n Darwisy
(nk jaga ati aku la tu kn...hehehhehe)


Satu benda yg aku x sempat buat
aku x sempat2 lg nk meroyan kt blog ni pasal trip Brunei hari tu
xda mood maaa....
gmbr byk sgt yg M.I.A
tu yg membantutkan gelojak perasaan aku nk bercerita
uuuwwwwaaaaa.............

2 comments:

  1. kahkahkahkah.. sian ko dik
    roh kek bantat yg meresap masuk..muahahaha

    nantilah aku seru roh kek gebus pulak ekk

    ReplyDelete
  2. tu la kak..sian kt aku tau..huhuuhu

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com