Toilet : Tandas : Jamban : Bilik Air - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Toilet : Tandas : Jamban : Bilik Air

Nov 6, 2014

Toilet : Tandas : Jamban : Bilik Air

Assalamualaikum w.b.r

Ni entri khas pasal toilet kt Central Market
cun siot
mengalahkan toilet KLCC yg de vasss sgt tu kan
aku terkagum sampai sanggup snap byk gmbr kt sini..

Dengan bayaran....50 sen kalo aku dan Mek Shaera x silap
(Mek pnye psl la ni yg buat aku terjebak nk masuk toilet cung ni)
anda akan merasai seolah-olah dibawa ke zaman silam
*idakle mcm masuk toilet KLCC tu kan..
sumanya moden...

Nak masuk toilet tu
kita kena masukkan syiling dlm auto gate
dh macam nak naik komuter, LRT bagai dh ni
kagum..mmg kagum..
KLCC ada? x de kan..
apatah lg toilet kt Kluang Mall..ahaks..:)


Ni entrance


Interior design dlm tu
pergh..cun beb..
aku nak amek gmbar kt sinki n cermin toilet ni
tp pyh le sgt
sbb ada 2 mianchi cun tgh dok sakan posing maut kt situ
aduhai....aku ingat aku je yg jakun
kalo ada kak Lin ni..mesti sama2 jakun amek gambar dgn aku ni..
huhuhuhu


Setelah tunggu lbh 10 minit
br dpt snap foto kt sini



Cermin lagi...


Yang lg bestnya kan...
pintu toilet dia sgt la old skul
atas bwh x tutup penuh hokey
kalo ada yg nak ngendap dr atas dan bwh tu
bolehhhhhh sgt!!!

Pastu kan..
selak dlm toilet tu..
fuhhhhhhh lg klasik
umah nenek aku pon dh x pakai selak cmtu dah..
suka suka suka sgt....


Cantik kan...


Asik2 toilet yg futuristik je diorg buat
sesekali dpt masuk toilet yg klasik cmni kan bagus..
takkan Melayu hilang di dunia!!
*pe kaitan??hahahhaah
aku pon x tau..
blasah je kasi panjang skit entri merapu ni :p

Wassalam...

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com