JJCM : Coffee Break Kluang - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: JJCM : Coffee Break Kluang

Nov 6, 2014

JJCM : Coffee Break Kluang

Assalamualaikum w.b.r

Kali ni aku nak perkenalkan entri terkini dr aku
iaitu entri Jalan-jalan Cari Makan: JJCM
yg mana aku akan post psl kedai2 mkn yg aku rasa best, mabeles, x best dan segala perasaan aku time makan kt kedai tu
so korang boleh la nk g try sejauh mana yg aku rasa tu betol ke x

For the first entry in JJCM
aku nk share psl kedai makan yg ada kt Kluang je pon
kak Miszalin yg tarik aku masuk kedai ni..
huhuhuu
paksa la sgt kan..padahal aku yg tergedik2 nak try..

Kedai ni namanya Coffee Break
elok je tercongok kt belakang tokong cina kt area depan Kluang Mall
kt sebelah Zon Ria yg betul2 dekat area Song Mart
owner orang Islam ofkos
so HALAL okeh even xde tanda halal sebesar kerusi kt kedai tu
hihihiihi

Kt kedai ni mcm2 ala carte ada
tp yg aku suka sgt ialah lempeng sardin dgn kopi ais cincau
aku x pernah try menu lain..
so tatau yg lain tu sedap ke x..
korang try la..
blh share perasaan tu dgn aku..:)


Nampak sedap
makan laaaaagiiii sedap...



Set lempeng dia harganya RM3 utk 3 keping lempeng
so korang x pyh nak tamak2 order byk2 set plak..


Ni lempeng sardin



Ni lempeng bawang
kak Lin yg order
me x mkn bawang..


Kopi ais cincau dia aku x ingat bp ringgit la plak
RM 2 ke eh?
ntah la
yang pasti rasa dia mmg kaopiau
mabeles!!!
cer try kalo nk tau rasanya cmne
highly recommanded..


Ni kopi ais cincau..
mabeles..


Coffee Break
Jalan Ciku
86000 Kluang
Johor


Wassalam...

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com