KL day trip Part 4 : Dataran Merdeka - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: KL day trip Part 4 : Dataran Merdeka

Sep 26, 2014

KL day trip Part 4 : Dataran Merdeka

Assalamualaikum w.b.r

Mari kita sambung hikayat KL day trip ni eh..
penat aku nk merapu tau..
tertangguh sbb busy menanda exam paper dan lain2 hal

Kalo nk study part2 yg sebelum ni
sana pergi klik
Part 1
Part 2
Part 3

Pas dpt naik bus HOHO yg open air ms kt Istana Negara
masing2 berebut bnk duk dlm yg ber aircond sbb panas
tp si Darwisy n Aiman berebut duk kt luar
lg syioookkkk katanya
bkn slalu kn
lgpon awal pg nya aku dh bg bdk dua org tu pkai sunblock siap2

Jalan mmg jem gilak
seronok sbb dpt amek gmbr view yg jarang2 aku snap...
tourist la katakan...huhuhu
membatak amek gambar
padahal masa 1st time naik thn lps tu
aku dh menjakun amek gambar mcm2..


Dua budak yang terlebih riang gembira
dalam jem turun je dr flyover Istana Negara tu



Lalu kat Planetarium Negara



TV Alhijrah!!!



Masjid Negara
Last aku g masa kecik2 dolu..



Muka gembira disinari cahaya matahari....


Seronok rasa bl kita duk kt atas
tgk keta2 yg tgh bergerak slow-mo dlm jem...
bl sampai Dataran Merdeka
tengahari dh semakin memancarkan sinarnya
panas weh..
padahal br dlm kol 11 gitu


Ni gambar Mak Yin yg snap...
pinjam ye Mak Yin..


Sesampai je kat Dataran Merdeka ni
masing2 bertempiaran mengambil gambar
yela kan..
kalo naik keta sendiri
mmg aku x singgah nye la Dataran Merdeka ni...
last aku lepak sini dlm tahun 2004 cmtu
tu pon singgah sbb nk keringkan suar aku yg basah lps balik dr Sunway Lagoon...
bersama tuuut tuuuut...
muahahahahhahah
jgn pikir bukan2 eh :p


Ni plak Cik Niza yg snap (pinjam eh Niza..)
gambar semua 5 Perdana Menteri Malaysia kt Dataran Merdeka
cun...



Ni Muzium Textile
bersebelahan dengan Bangunan Sultan Abdul Samad



Mini Tugu Negara
rasanya diorang letak sempena sambutan 31 Ogos haritu



Abang dan adik



Me
*using timer



I love KL!
*sakit kejap weh kaki aku bl posing cmtu



Makan eskim jap sementara tunggu next bus



Pok Su Din dan anak2 buah
Lalalallalalallala
Riang ria!!!!


Next station kitorang nk g lunch n solat jamak kt KLCC..

Wassalam..

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com