KL day trip Part 2 : KL Sentral - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: KL day trip Part 2 : KL Sentral

Sep 12, 2014

KL day trip Part 2 : KL Sentral

Assalamualaikum w.b.r

Meh kita sambung cite ketapi chunchuuunnnnnn sebelum aku sambung mabuk tanda kertas pekse budak

Kalo nk study pasal ketapi
g klik kt entri Part 1 wokeh

Alkisahnya lepas masing2 solat subuh & bersiap2
ketapi x sampai2 jugak ke KL Sentral
masing2 dh berdiri dgn beg masing2
ada yg dh kuarkan bekal sbb lapar (la sgt kannnnn)

x sabar nak turun ketapi chunchunnn....



Antara ahli rombongan cik Kiah ke KL


Ketapi sampai kt KL Sentral lbh kurang kol 7.05 pagi
kitorang trs g toilet n ada yg duk berehat sebentar kt waiting area
aku plak trs mandikan Darwisy n siap2 mengecunkan wajah 
hehehehhee cun ke?

Siap2 suma kitorang trs g simpan beg kt locker yg ada kt area bwh tangga
korang pilih je nk locker bsr mn
ada yg RM 5, RM 10, RM 20 sekali guna
ikot saiz locker la kan

Aku n mek share locker yg sama
2 knapsack kitorang muat dlm locker RM5
yg share 3 org pn ada tau..
pastu kt mesin bli token tu
x blh guna duit RM1
kna guna duit RM5, RM10, RM20 n RM50
aku plak mmg xde duit kecik
sibbaik ada brader dh TERmasukkan RM50 dlm mesin tu
blh la kitorang bli token tu dr dia...
huhuhhu


Sudah siap simpan beg


Masa untuk sarap!!!

Muka hepi nak round KL
*padahal tiap2 bulan aku balik KL noks..



Ini budak lg excited
sbb x pernah naik ketapi....


Sambung lg nnt naaa...
citer pasal hop on hop off plak...

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com