Most wonderful vacation : UMRAH - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Most wonderful vacation : UMRAH

May 2, 2013

Most wonderful vacation : UMRAH

Assalamualaikum w.b.r

Ni citer hampir setahun yg lalu (29 Mei-11Jun)
(ni lg lama punye citer..huhuu)
even dh dekat setahun..aku nk gk tempek stori kt sni 
sebagai coretan, diari yg mengingatkan aku blk 1 hari nnt
sesungguhnya tempat bercuti paling heaven yg pernah aku g
tenang, damai....

Alhamdulillah kami tiga beranak diberi peluang oleh Allah
untuk menjejakkan kaki ke tanah sucinya
perancangan yg kami sekeluarga buat hampr setahun ini
akhirnya dpt disempunakan bersama2 emak, abang dan nenek aku





Kalo korang ingat dlm entri thn lps
ada aku citer pasal kami potty train Darwisy
pas berjaya potty train si bujang, kami memotong bird dia plak
tu suma kami buat bagi memudahkan urusan kami di Tanah Suci Allah
sbb aku tau aku akan mengelek Darwisy ke mana je
dan Darwisy yg ku kelek itu mestilah dlm keadaan suci 
tanpa pampers, tanpa kotoran di kemaluannya...

Kelek Darwisy



Dugung dukung pulak

Byk kenangan dan pengajaran yg aku dpt di sana
yg aku x kan lupa sampai bila2
antara yg paling aku ingat ialah bahana mulut dan hati..

Cawchinchaw..
aku citer next entri k...

Wassalam












No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com