Alamak..aku dah terjebak! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Alamak..aku dah terjebak!

May 4, 2013

Alamak..aku dah terjebak!

Assalamualaikum w.b.r

Bermula dgn status rakan fb aku yg dh bli novel ni
Aku trs bk web penulis kt SINI
Terus baca non stop..

Novel ape?
Novel cite yg tgh hangat adaptasinya di TV3
Tayangan mulai 29 Mac 2013
Setiap Jumaat, 9.00mlm
♥ Sebenarnya Saya Isteri Dia♥

Tapi hampa bila writer published smpai bab 21 je
Membantutkn keasyikan aku tol...
Sok trs cr novel ni kt popular...habes plak
Soknya lg cr kt book store lain...Alhamdulillah ada
Tupon dh tinggal 2 buah je

Bantai baca sampai lebam biji mata
Sampai lenguh otot2 tgn nk pegang
Sampai penyek2 bantal aku henyak2
Sampai lenguh2 otak aku nk menjadi watak2 novel

Ape lg kwn2...
Try baca novel ni
Syiok...
Dh lama x feeling2 romantik...
Huhuhuhu..gatai!
Ahaks




No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com