Tangisan Darwisy - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Tangisan Darwisy

Oct 16, 2012

Tangisan Darwisy

Assalamualaikum w.b.r

Esok aku bakal menghadiri mesyuarat di Hotel Flamingo, Ampang
dan ini adalah kali ke2 aku bakal meninggalkan Darwisy bersama kandaku di rumah
dan kali ini aku pergi selama 3 hari
bukan seperti yg pertama kali, aku hanya pergi sehari semalam shj
maka Darwisy masih lg boleh bertahan


Surat yg meruntun hati aku...


Untuk mesyuarat kali ini
aku dan kandaku telah mula memujuk & bgtau Darwisy sedari 2 minggu lepas lg
dan hasilnya, bkn dia mendengar kata
lagi menangis berjujuran air mata, adala...

Sedari minggu lepas dia dh mula menangis kt umah Tok Mah
sedari minggu lepas dia dh mula x nk ayah yg amek dr umah Tok Mah
sambil menangis, dia kata "Darwisy nk ikot bonda g hotel.."
Darwisy nk ikot bonda g mesyuarat.."
"Darwisy nk ikot bonda g school jauh.."
aduhai anak..sayu ati bonda..

Kata Tok Mah pg td, 
pg semalam Darwisy dh mula nangis lg nk ikot aku
sepanjang petang semalam Darwisy menangis hingga ke malam
sampai naik lebam mata dia
penangan anak susu ibbetol la si Darwisy ni...

Antara opsyen yg boleh kami buat :
1. tinggalkan Darwisy kt umah kongsi kami yg belum lg siap renovate ni
2. ikot aku g KL tp time siang2, dia ikot mak aku g sekolah..

Sampai ptg ni, kami still x tau nk pilih yg mana...





No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com