Durian crepe! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Durian crepe!

Oct 25, 2012

Durian crepe!

Assalamualaikum w.b.r

Korang penah makan durian crepe x?
ala..yg slalu orang dok tempek kt fb tu..
slama ni aku x terbuka ati nk order tau
mana x nye..
dh kena penangan gambar RVC Makcik Rehan kan..
so yg lain dh x dipandang...

Tp tetiba je 2 hari lepas aku blh terorder durian crepe & mango crepe
tgk gambar mcm ala2..ado2 je rasenya
tp bila dh makan....
pergh!!!!!!!!!
nikmat x terkata....

Setiap gigitan 
setiap yg ditelan
memang menikmatkan...

Kulit luarnya, aku x tau cmne dia buat
kt dlmnya ada lapisan eskim dan durian...
kalo yg mango crepe plak ada lapisan eskim dgn mango
sejuk....
mmg seswai dimakan dlm cuaca yg panas...........


Wajib cuba rasa!



Durian & mango crepe ni blh tahan bbrp hari
itu pon kalo kita simpan dlm fridge belah beku tau
tp kan....
x sampai sejam, dh boleh abes berbiji2..
x tahan aku dgn keenakan, kesejukannya..

Ape lg kwn2..
g la order dgn Cuppacake B'Licious 
sodap!
wa cakap lu.....
sebekas ada 6 biji
6 biji = RM10

Ptg td aku g amek kt Esso Batu Pahat Mall
so aku x tau blh ke x kalo crepes ni dipos
sbbnya dia ada eskim kan...
kalo nk dipos, cmne plak gaya lelehan eskimnya kan??
hehehehhe





2 comments:

  1. saje la tu nk bagi air liur melelehhhh.... naik skolah bwk sebijik...

    ReplyDelete
  2. salam ckg.. nak tanya, manggo crape tu ada x jual kat area kluang??? teringin nak merasa.. hehe

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com