Darwisy's special habit - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Darwisy's special habit

Oct 2, 2012

Darwisy's special habit

Assalamualaikum w.b.r

Aku rasa aku belum pernah cite pasal habit anak bujang aku ni
habit yg dia mulakan semenjak dia tau memegang menan...
maknanya dh lama la anak aku ni ada habit agak pelik ni
tp aku je yg x sempat2 nk stori mori kt blog aku nih
hihiihhihii

Setiap kali nk tido
Darwisy WAJIBulghunnah pilih menan2 dia
cthnya : trains, cars, tractor, ...,......
JARANG sgt dia pilih soft toys

Dan suma mainan yg dh TERpilih ni
akan dibawa bersama ketika aku breastfeeding dia sampai la di tetido
mainan2 tu akan diletakkan di antara aku dan dia..
makanya korang dpt imejin x betapa sengsaranya aku????

Abes perot aku ni kena sondol dgn segala menan2 dia tu tau
kalo time dia bwk soft toys, x pe lg
time dia bwk menan2 yg keras2 tu yg aku x sanggup tu!!!

Sampai bila la nk hilang habit dia ni???
oleh kerana aku masih lg breastfeed dia smpai skang ni
jadi smpai skang ni gak la dia masih bwk menan2 bersama2 ketika tido.......
ntah bila la dia nk wean off pn, aku x tau....
sbb aku x nk paksa2 dia wean off
biar Darwisy sendiri decide bl dia nk wean off dr breastfeed
sbb dia dh masuk 3 tahun 6 bulan...:)


*korang bayangkan la aku tido kt bedsheet yg kuning2
Darwisy bf dr bedsheet yg katun2 tu
masyaAllah.......:)

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com