full time housewife - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: full time housewife

Nov 25, 2010

full time housewife

Hahahahahaa
ni bkn desperate housewife k..
korang msti ingat aku dh brenti keje kn bl tgk entry tu kn..

Ekceli skang kn tgh cuti sek
so keje aku adalah duk kt umah jer
dh 2 hari aku g sek
smlm aku g ptg, kjp jer dlm 1jam
punyala si Darwisy tu melalak

Nk dijadikan citer
smlm darwisy bgn tdo kol 6.15 pg
smpai ke mlm dia lgsung x tdo even a nap!
gila letih aku menjaganya

Stress pn ada smpai kpala aku sakit
(maybe tekanan darah aku trn blk nih)
tu br seharian dgn dia
kalo berhari2???
aiyo...

Tp....
aku menghargai tiap saat aku dgn dia
bl lg nk 24/7 dgn Darwisy
time cuti mcm nih la aku nk spend ms dgn dia
betol x?
betol betol betol...hhihihiii

Alhamdulillah hr nih dia tdo gak kol 11pg-1tgh td
tp b4 dia tdo..aku gula2kn dia dgn main2 kt luar umah
which end up dgn mandi manda di paip tepi pagar..


Riang ria dia main air


Pose baik punyer! Sibbaik smpt tutup anu...:)


Lepas penat berkebun...Main air ler..



Bl dh pnt mandi manda..
aku pn ajak la dia shower kt dlm plak
blh plak dia jwp :"nanok.."
aiyoyo...




7 comments:

  1. Huhuhu... Darwisy2... nasib baik ckg sarungkan rama2 kat darwisy.. Kalo tak, sy tutup mata nk tgk picture ni... Selamat bercuti buat ckg sekeluarga..

    ReplyDelete
  2. tq,hihhii..kalo x cover..alamat 1 hr nnti bl Darwisy dh besar...dia msti malu nk tgk diari bonda dia nihh..

    ReplyDelete
  3. Hehehe.. Betul juga tu, kang tak pasal2, terus tutup blog bonda die...Hehehe...

    ReplyDelete
  4. kak ikin,
    sy dh pindah umah lain
    kt cekal 6
    asben bli umah bini pen. pngarah jpnj

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com