exTra class - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: exTra class

Nov 4, 2010

exTra class

Salam cuti pra deepavali

Hrni wat kali kedua hari aku wat xtra class dgn bdk2 5 Ikhtisas
nk dijadikan citer
Allah nk uji aku sbg guru agaknya kn...
hujan melanda sejak awal 4 pg lg

Bl dh ujan x brenti dr pg smpai kol 8 td..
makanya berkuranglah umat yg akan menimba ilmu dgn ku.

Tp xpe
aku fhm ada bdk2 yg xde trnspot nk g sek ujan2
tp yg paling aku geram ialah
*
*
*
*
*
*
*
*
1. bdk2 yg tgh wat taik mata time aku bersengkang mata nk curahkn ilmu
2. bdk2 yg tgh wat peta kt bntal diorg
even diorg nih x amek paper geografi pn ms SPM nnt
3. bdk2 yg mg xsedar2 diri bahwa SPM is JUST around d corner!!!!
4. ha..ada sp2 yg nk tokok tmbah lg??silakan silakan

Tinggal 2 mggu je lg bdk2 ni nk kna g sek
tu pn payah...
yg fenin2 nnt adalah kaum kerabat sekapai dgn aku :
CEKGU2 FORM 5
uwaaaaaaa...


ni la antara umat2 yg nk menimba ilmu tika ujan melanda : tq guys:)



menimbun lg kertas soklan yg aku nk bg kt umat2 bertuah nih...


No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com