Anakku! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Anakku!

Nov 26, 2010

Anakku!

Uwaaaaa...
ptg td ps xtra science class dgn bdk2 5ikhtisas,
aku berhajat nk bwk darwisy g jln2 round kedai,
smbil2 bli rojak kesukaan kandaku....

Nk dijadikan cite,
darwisy berdiri di antara kusi driver n penumpang dpn,
n aku plak terrrrrrrrrrrr'emergency' break!

Kedebom anak aku terhumban ke bwh kusi passanger dpn
Ya allah...berdarah!!!!
byk!!!!

haaa..tgk tgk..byk kn darah.


Titisan-titisan darah..


Sibbaik kusi tu terkebelakang byk..
so ada ruang utk dia jatuh ke bwh..

Sian anak aku terhumban kt bwh tu..

Melalak bagai nak rak kao...
tp melalak x lm la
(hero la katakan...)
bonda mintak maaf syg...
abes bengkak mulut anak teruna aku nih
tp sibbaik still maintain encem..heheheh

Pic bibir bengkak x dpt snap sbb x dpt nk cr angel yg jelas...
siannya kao anak...

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com