:* mengah sekejap*: - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: :* mengah sekejap*:

Oct 20, 2010

:* mengah sekejap*:

fuh fuh fuh.....
PENAT...MENGAH...
sibbaik masih blh bernafas dgn sempurna..alhamdulillah

sebenarnya, pg nih aku bertugas..
tugas pe la smpai kepenatan, kemengahan kan kan kan..
tugas kecik jer pn..
nak tau nak tau nak tau ker???heheheheh
*
*
*
*
*
*
*
*
*
aku kna bantu kak lin a.k.a pn miszalin dlm operasi fotografi.
(kalo korang2 nk tgk blog kak lin, meh le terjah kat SINI..best tau..kreatif orgnya, penuh seni meni tau...)hihihih

pg nih turn unit2 pakaian seragam bergambar..
penat nk mntak ckg2 nih urus UPS masing2..
tp kwn2 aku nih sumanya bagus2 belaka..
PANTAS menuyusun semua ajk2 dan guru2 secantik mungkin.

Alhamdulillah mood bos agak baik pg nih..
aku dh pesan siap2 kt kwn2 aku yg x memakai pakaian UPS yang lengkap supaya .......
JANGAN!!!!! turut sama dlm sesi fotografi..

bukan kerana aku jeles dgn kejelitaan, kehenseman dan keanggunan kwn2 aku,
tp aku nk mengelakkan diorg drpd dimarahi oleh bos kami spt yg tlh berlaku pd thn lepas..
sian aku tgk kwn2 yg kna sergah dgn en. bos..

'prevention is better than cure' btl x?
bia la yg ada berfotografi tu dua tiga ckg jer yg ada....
xpe...drpd telinga aku n kak lin dgr ceramah dr en. bos...
eee.....x nak la aku ulangi sejarah itu...TIDAK!!!!!



No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com