"kerna kasih kita" - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: "kerna kasih kita"

Oct 22, 2010

"kerna kasih kita"


(jiey, sori...aku main ngambek jer nama belog ko nih)

Rasanya ramai blogger yg senior ada+follow blog INI.
dl aku jd silent reader jer..
tp br2 ni setelah belajar mengesot dlm dunia blogger ni, br aku berani nk mengomen di situ..

Kalo korang rajin2, g la terjah blog tu.
blog ni menceritakan ttg seorg ibu yg mempunyai anak yg teramt istimewa.
perit jerih si ibu mmbesarkn anak yg tidak diberi hrpn oleh doc dr dlm kndgn lg..
si ibu menempuhi segala kata2 yg tidak enak dr masyarakat dgn penuh semangat juang yg tinggi

aku tabik betul kt ko jiey...
kalo aku pndai suma jenis tabik kt dunia nih, aku wat jiey..
tp malangnya aku hnye tau tabik
1. pengakap
2. hitler
3. polis

hihihiiiiiihi

Rayyan Ian Ariff...cantik namanya sechumel orgnya...
*pic taken from kerna kasih kita blog

SUNGGUH CHUMEL kn si kecik ini...
moga jiey, hubby n rayyan akan terus tabah dan kuat dlm perjuangan mereka...
amin...

2 comments:

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com