***keabadian cinta*** - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: ***keabadian cinta***

Oct 18, 2010

***keabadian cinta***

Hrrmm..nkorang tgk x citer ni?
aku br je tgk. ntah kali ke brp ulangan kt asTro Prima ntah nih.
tp aku br 1st time tgk. tu pn dh half way start. kihkihkih
(gara2 br bgn tdo kol 10.30mlm)

Konflik n jln citer yg sgt simple tp wat ati aku tersentuh...
bergenang gak la kjp mata aku nih..sibbaik la kandaku wat school work kt ruang lain. kalo x, msti dia kata "bini aku nih suka beno nangis"..hikhikhik

Cinta dan pengorbanan..bak kata makcik dlm cite ni "kalo kita dh cintakan seseorang, apa pn halangan kita blh lalui"..

Haaa.. ape plak kata nkorg eh? pd aku, cinta mmg perlukan pengorbanan dan cinta tu pn terbahagi kpd byk pihak..btl x?

Yang pasti cinta pd Illahi itu adalah yg paling utama, then cinta pd Rasulullah, cinta pd insan-insan lain...

3 comments:

  1. Saya dah lama tak tengok TV.. Kesian sungguh.. Macam la busy cam prime minister.. Hahahha..

    ReplyDelete
  2. ermmmm...x tengok jugak.....sbb x ade tv.....ni makhluk zaman primitif.....

    ReplyDelete
  3. kat rumah takdak astro sb tak sempat nak tengok..rasa mcm bazir plk kalau pasang.

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com