Terlajak LARIS!!! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Terlajak LARIS!!!

Sep 3, 2015

Terlajak LARIS!!!

Assalamualaikum w.b.r

ESP ni antara produk TERLAJAK LARIS drpd SHAKLEE tau

saya suka sgt dgn ESP sejak pertama kali consume
ala2 cinta pandang pertama
tp ni jadi
cinta guna pertama gitu..




Ni antara fungsi protein bagi ESP.



  • Protein adalah makanan sel. 
  • Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. 
  • Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. 
  • Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. 
  • Protein dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.

ESP membantu memberi tenaga berkekalan yang tahan selama berjam-jam lamanya. Selain itu ESP membantu menjadikan kulit juga menjadi lebih licin, gebu dan anjal.





Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com