Kekal AKTIF dengan supplement Shaklee - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Kekal AKTIF dengan supplement Shaklee

Feb 15, 2017

Kekal AKTIF dengan supplement Shaklee

Siapa yang aktif tapi selalu keletihan?
Banyak buat kerja ke hulu ke hilir, pastu mengah tak cukup oksigen.
.
Tips yang saya ingat yang dipesan oleh TTM saya zaman bujang dulu ialah makan vitamin B. Saya tak ingat vitamin B cap apa yang dia bagi saya makan masa tu.
Yang saya ingat, dia jata #vitaminB dapat memberi kita tenaga berpanjangan.
.

.
Maka bila berShaklee, memang saya ambil #bcomplex sebagai pembantu saya.
Alhamdulillah saya dapat bertahan bekerja dari sebelum subuh hingga lewat petang.
Selain itu, tekanan darah saya semakin baik kerana dulu saya tergolong dalam golongan yang bertekanan darah rendah.😣
Susah nak bersukan. Berjogging sekejap je pun saya dah nak pitam.
Tapi Alhamdulillah, sekarang saya dah boleh berlari merentas desa bersama murid² saya.

#espshaklee pula saya minum setia pagi selepas ber#vivix 💗.
Alhamdulillah, kalo tengah sibuk dan terlupa nak makan, saya tak menggigil sangat 😉.
Cuma perut je yang berbunyi. Huhuhu

Anda nak kekal aktif bagi menjalankan rutin harian anda?
Jom miliki set Kekal aktif ini dengan membelinya daripada saya.
Sama ada pm 0122662438 atau klik Set Kekal Aktif bagi memiliki set ini.



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Saya adalah pengedar sah Shaklee anda.
Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. 
Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya.

Noor Asheeqmazmi Mohd Mahfoz
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 913863 ]
♥ Contact No | WhatsApp | Telegram :012 2662438
 ♥ Emel : monskuki@yahoo.com
♥ Website : asheeqmazmi.blogspot.com
♥ Facebook & Instagram : Asheeqmazmi Mahfoz

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com