Jan's recap : Sila cek lesen anda! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Jan's recap : Sila cek lesen anda!

Apr 8, 2013

Jan's recap : Sila cek lesen anda!

Assalamualaikum w.b.r

Dh berbulan ni tertangguh nk hapdet
dok upload gambar je
citenya x penah sempat nk dikarang
so ni recap bg bulan JANUARI...(cite basi..uweeekkkk)

Punyela aku busy smpaikan lesen aku yg mati bulan 11 aku x perasan
siap aku g Kl n return lg berdua2an dgn Darwisy di kala lesen aku mati
sumpah aku x ingat
kalo kena tahan dek pak polisi..
x tau la aku diorg blh terima ke x alasan basi aku tu
dh seghopa entri basi ni kan

Cubaan pertama renew lesen aku adalah dgn ditemani oleh Zaza
try g Pejabat Pos Kluang..
gile RAAAMMAAAAIII org
seghopa org nk amek BR1M dh ramainya

So the next day aku tekad nk renew kt JPJ Kluang
jauh gak dr omah aku ni
x pe la asal cepat siap




Sesampai je JPJ Kluang
mmg aku terpesona dgn kekosongan parkingnya
gila ah
mmg kosong..kosong
cm lagu si Najwa Latif yg dpt 4A dlm SPM aritu 



Dr luar x nampak pon org beratur

Masuk je pintu...
saujana mata memandang
mmg kosong sey
2 minit je siap aku renew
siap dia tanye nk wat yg ada gmbr ke x
aku buat 2 tahun siap2
nk wat 5 thn..bajet aku ciput :)

Pastu kn aku nk habaq mai kt hangpa
tarikh luput lesen ni sm dgn tarikh besday kita tau
(aku br tau daaa....)
supaya kita blh ingat selalu
so aku wat bulan Jan 2013
tp lesen aku mati 18 Mei 2015
untung bbrp bulan kan..

Pilot n co-pilot yg jd peneman 


Makanya rakan2 sekalian
lenkali kalo nk renew lesen
terus je terjah JPJ berdekatan orang
servis tip top punye
xde stress2 nk tunggu kt pejabat pos bagai...

Wassalamualaikum...




No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com