Happy Belated Birthday, Darwisy - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Happy Belated Birthday, Darwisy

May 1, 2012

Happy Belated Birthday, Darwisy

Assalamualiakum w.b.r

Tarikh lahir Darwisy jatuh pada tanggal 12 April
tp oleh kerana tarikh tu, bukan tarikh cuti
maka kami merancang utk buat sedikit majlis kecil2an 
bagi menyambut ulangtahun kelahiran Darwisy yang ketiga
join skali dgn majlis aku belanja budak2 SPM 2011 yang cemerlang paper Sains diorang
dan termasuk beberapa pelajar kandaku yang cemerlang dalam paper Perdagangan dan Ekonomi Asas

Majlis kecil2an ni kitorang wat pada 22 April lepas
makanan pun ala2 je menunya
kitorang hanya larat wat spaghetti bolognese, agar2 dua talam dan air sirap
tapi dh siap2 tempah dari orang kantin sekolah kandaku
menu tempah ialah nasi jagung, ayam masak merah dan acar 
yang berharga RM3.50 satu kepala
murah kan....
(aku ni manjang suka yang murah2...hehehhehe)



Digantung oleh kandaku yang gagah berahi berani



Muka besday boy yang tgh excited nk potong kek



Blow the candles!!!Yeahhh.......
Siap ada tukang tolong tiup kat belakang tu..


Actually result Sains utk SPM 2011 amatla memberikan aku kepuasan
(betul ke ayat aku tu?xda unsur lucah tau)
selama aku ngajar ni, selalunya yang dapat Cemerlang, x kan lebih dari 15 orang
tapi kan, result diorang kali ni amat gempak
pelajar yang dapat Cemerlang (A+, A, A-) dlm Sains Teras melonjak jd 56 orang
gila kan!

Budak2 5 Ikhtisas yang aku ajar ada 34 orang
3 je yang x dapat Cemerlang, diorang dpt B dan B+
tu pun aku dh kira cemerlang 
mana la aku x rasa teruja, gembira, puas....

Penat lelah students ni berbaloi2 akhirnya
dh la slalu kena marah, denda, ugut dgn aku
agak2nya stress diorang ni blajar dgn aku kan
tu yang masing2 takot fail
makanya suma blajar bagai nak rak kan..

Yang aku rasa lg best
bila ada pelajar yang masa Trial SPM gagal paper aku
tapi bila SPM sebenar, berjaya dpt A+!
tahniah utk semua..........
berbaloi2 kan....


Adakah ini pasangan merak di rimba?
muahahahhahah



Antarea students yang diraikan



Students lagik!



Kumpulan joget inang  shuffle yang bakal glamer
Aiman dan Darwisy!



Besday boy bersama baby sitter :
Tok Mah n Tok Chim



Besday boy wif atok, nenet n Cik Yaya



Antara rakan2 rapat yang tolong abeskan makanan hadir


Sesungguhnya x ramai yang kitorang jemput
hanya rakan2 yang duk dekat dgn cubicle aku je yang aku jemput
al maklumla...ghomah x mcm istana
kang ramai2, mcm duk dlm tin sardin plak kan
hihihihihii

Trimas utk suma yang sudi hadir, makan, pada hari tu
trimas juga yang terpaksa memuji masakanaku yang x sesedap mana pn kan :)

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com