Yaya's wedding - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Yaya's wedding

Feb 5, 2012

Yaya's wedding

Assalamualaikum w.b.t

Kali ni nk hapdet pasal wedding SIL on 21.01.2012
oleh kerana aku xda masa nk tulis pjg2..
so tgk gmbr + baca capture je la eh..


The signboard




For him



For her


Before the solemnization


Paling unik dlm sejarah aku attended majlis akad nikah
kali ni cara membatalkan air sembahyang amat sekali unik
(boleh kena marah dgn cikgu BM ni, mn blh amat & sekali guna sama2 kan)

Suami pegang dahi isteri then ada doa yg perlu dibaca oleh suami masa pegang dahi isteri

Selalunya kita tgk orang main sarung cincin then sengih2 ngadap camera kan
kali ni mmg bagus sbb aku ada baca pasal doa membatalkan air sembahyang ni
tp aku baca time aku dh jd isteri la plak kan
so time aku dl, xda la cm Yaya&Azizul ni...



membatalkan air sembahyang



Cantik cincin ko, Yaya...
hehehehe
meh sebijik....:)




Wedding present yang sampai on time
bagos betol timing si Suzianti ni kan...



Orang lain sibuk tulis guest book
Dawisy pon nk gak
dibantu oleh Mak Lin..



The bride & the groom
with my mum, sister, brother and my own little family

TAHNIAH buat Yaya & Azizul
semoga bahagia hingga ke syurga!
bertukunrukun damai sepanjang masa...


2 comments:

  1. o'oooo what a small world, rupanya yaya a.k.a baby ni your SIL yaa.....kenal dia masa matrik kat KMNS, n thru FB pon ada gak tegur2 kdg2. tup2 baby dah kawen....happy for her, rupa2nya darwisy yg selalu baby letak gmbr dia tu is your son. hmmmmm.........ajaibnya dunia...hehehe
    kirim salam kat baby/yaya yaaa...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. la...ye ke..insyaAllah nnt salamnya akan dikirim..what a small world!

      Delete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com