Tips bisnes cara cikgu Asheeq - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Tips bisnes cara cikgu Asheeq

Feb 6, 2017

Tips bisnes cara cikgu Asheeq

Saya ni memang tak ada belajar berniaga secara rasmi. Tapi saya ada menuntut, belajar cara2 berniaga daripada banyak pihak, Alhamdulillah. Yang penting kita berniaga mengikut tuntutan Islam, cara Rasulullah.
.
Saya kongsikan antara tips yang saya amalkan untuk mendapatkan keuntungan dalam perniagaan. Kena ada untung tau. Nabi Muhammad s.a.w berniaga pun ada untung.
.

.
1. Jalankan perniagaan yang anda minat. Saya suka kesihatan, fesyen & barangan rumah 💗
2. Tak perlu produk sendiri sebab produk sendiri memakan belanja yang besar. Kos R&D, promotion & lain2.
3. Kena fikir keuntungan. Dengan Shaklee, syarikat dah siap bagi harga yang kita jual kepada ahli dengan harga retail kepada bukan ahli. Maka tak perlu pening2 kira. Kena ada untung. Kalo tak, perniagaan anda akan mengalami kerugian. Tapi tak boleh ambil untung hingga 100% tau.
4. Modal rendah. Bayaran keahlian Shaklee hanya rm68.90 seumur hidup. Tak perlu pinjaman bank.
5. Jujur. Kena jujur bagitau customer tentang harga.
.
Tips berbisnes ikhlas dari
Asheeqmazmi 0122662438
Pengedar Shaklee Anda
.
#tsunamishaklee #kasigegar19 #tipsberbisnes #tipsmendapatuntung

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com