Tunjuk Ajar Ku Sifu! - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Tunjuk Ajar Ku Sifu!

Jan 23, 2011

Tunjuk Ajar Ku Sifu!


♫ ♪Bersama berganding bahu... ♫ ♪
lalalala...☺ ♫ ♪
♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪
(korang smbung sndr eh sbb aku tak hingat lirik)
ekekeke..

Aku sdg mencari seorang @ berorang2 protege

Kriteria :
1. Warganegara Malaysia
2. Berumur 13 thn - 17 thn shj
3. Tak kira lelaki @ perempuan
4. Bijak menggunakan perisian komputer (bukan hnya pndai bermain game shj)
5. Kreatif

Aku nih bknnye nk jd mentor cm mentor2 kt TV3 nuuuunnn...
aku nyanyi pon xda bunyi cm nyanyi..
lg mau jd mentor
mentol boleh la..
hahaha

Aku nih jd mentor picisan jer kt sekolah
MENTOR BUKU PROGRAM
mari la beramai2 interview dgn aku eh...
ahaks

Whoooopss..
lupa nk citer..
mentor2 mentol2 nih xda gaji tmbahan wokeh
gaji tetap sama
so don't jeles2, dengki2 khianat..
hikhikhik

No comments:

Post a Comment

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com