Just the two of us... - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Just the two of us...

Oct 20, 2012

Just the two of us...

Assalamualaikum w.b.r

JUST THE TWO OF US..

Letih noks aku drive ber2 je dgn Darwisy
dr Kluang - KL
sekian lama aku x drive sejauh itu
sejak dr aku bersalinkan Darwisy...

Post yg lepas aku cite psl kerunsingan aku nk bermesyuarat
dan selepas menimbang tara segala segi
aku&kandaku amek kata sepakat 
utk membawa Darwisy pergi bersama aku hari Rabu yg lepas

Sesungguhnya perjalanan 4jam itu adalah satu perjalanan yg agak mencabar bg aku 
sbb nk melayan kerenah Darwisy di sepanjang perjalanan

Jam 7.45 pg kami dh mula gerak dr umah
singgah beli kueh, nasi lemak
sarap dl keta
time tu emosi Darwisy still ok & fresh..
heheheh

Singgah isi minyak kt Petronas sebelum masuk tol Ayer Hitam
sempat belikan menan bomba yg dipilih SENDIRI oleh si bujang itu



Excited koyak plastik menan



Taraa....
si bomba


X lama selepas berseronok dgn si bombas
Darwisy mula sleepy..
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......................
dgn aku2 pon sleepy...
huarghh......


Jelingan budak ngantuk..



Mula pejam mata..




Terlentok ke sana ke mari



Finally....

Kisah x berhenti setakat dia tido
aku stop kt R&R Pagoh utk betulkan car seat dia
dan..............
dia terjaga!
terus mengaruk...
"Darwisy x nk bomba..Darwisy nk menan lain yg kt Petonas tu.."
"Jom kita pusing balik...TUKAR menan lain"
pergh...kegilaan apakah ini?

Korang bayangkan dr mula dia suh pusing balik dan duk elok dlm car seat
sehinggala ke acara lompat pagar ke luar dr car seat smbil mengamuk
adus!!!!!

Habes kuar suma bunga2 silat yg aku belajar ms kt sekolah dl tau
jenuh!
lastly aku stop kt R&R Seremban
g Petronas, beli menan yg dia nak..

Sepatutnya dia nk menan hewan2
tp kt situ xda
yg ada hanyalah menan dinasor
so...bedal jela
tp sblm aku byr, aku tnye siap2...
betul nk yg  ni?pasni dh x boleh tukar2 lg tau..
haru biru merah kuning betol la...

Alhamdulillah kami selamat smpai Shah Alam dlm jam 11.30 pg
aku singgah PH Gallery jap
beli Tutti Frutti
tunggu mak aku balik sekolah
then baru kami gerak balik Sungai Buloh dlm jam 1.00 tgh..

Hopefully time balik Kluang nnt dia x la wat perangai lg
kalo x, bertambah merapu la bunga silat aku!!!

1 comment:

  1. Hehehe gagah tcer ni...wej aku tgk muka darwisy ni muka ayah la...fotostat...hasz kiut miut

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com