Makan, makan dan makan - TEACHER BONDA TEACHER BONDA: Makan, makan dan makan

Dec 12, 2010

Makan, makan dan makan


Salam pagi ahad..

Semalam mmg x sempat nk menghapdet belog nih
kepenatan la sgt2...
makan jer kerjanya dr jumaat mlm hingga sabtu
trimas utk suma yg menaja mknn kami :)

Agak2nya lemak2 dlm bdn aku nih gembira sakan
yela..dpt ahli keluarga baru la katakan...

Alkisahnya jumaat malam tuh aku diundang khas
ke jamuan klas 5 Science..
lokasinya kt umah Pn. Rohaniza
siap bakar2 bbq lg kau...
sodap kami anak beranak mengisi tembolok kami
hihihi
siap diberi bekal bwk blk lg..
Zwan..jgn jeles k...i dpt tapau..hihihi


Dinner wif 5 Science


Sabtu pgnya plak
selepas bekpes..aku chow g Gunung Lambak Eco Resort
tujuan pagi nih plak
Jamuan klas aku sndr, 5 Ikhtisas
tp jamuan dh tukar ghupa jd family day la pulak..
haru biru merah putih itam jadinya dgn bdk2 nih

Kali nih pon ada bakar2 bagai..
siap ada ibu2 yg dtg membantu bakar sementara anak2 x sedar diuntung
bermain2 sukaneka dgn membiarkan ibu2 mithali nih membakar lemak ayams


Wif lovely 5 Ikhtisas


Sementara bdk2 bertuah tu berjoli2 bagai
aku n hero2 aku g swimming pool
yg mengecewakan si darwisy bl pool blm siap cuci lg la pg tuh
terpaksa tggu LAMA...br nk mndi
anak bujang aku tuh bukan gheti air bersih ke kotor ker..
dh nk nangis2 dia tarik aku masuk pool

Bl dh dpt msk pool..
hamboi2.. nk swim mcm org besau
xnk pakai pelampong lagik ha
yg aku nih siap bli pelampong baru cap BEN10 lg
(kakak Ica msti JELES tahap gaban kalo nmpk pelampong tuh)
:)

Berkubang dgn Ben10!!!

1 comment:

  1. sweet kan kenangan ni
    HAHAHA :D
    cikgu jgn lupakan kami/..
    mcm ayat bebudak plak ;p
    selamat berbahagia di SMK BANDAR T6 :)

    ReplyDelete

TEACHER BONDA © . Designed by MaisarahSidi.com